Bestelbeleid
Bestellen
Als je al eerder online bestellingen hebt gedaan, dan ben je vast bekend met ons systeem. Voor nieuwkomers volgen hier eenvoudige stappen.
1. Blader door ons assortiment en selecteer je items:
Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Je kunt de hoeveelheden tot en met de laatste stap gewoon aanpassen.
2. Ga naar de kassa en voltooi je bestelling.
Zodra je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagenknop rechtsboven op de pagina om naar de kassa te gaan. Volg de instructies op het scherm om je bestelling af te ronden.
3. Bevestiging:
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je aankoop. Houd je e-mail in de gaten voor verdere updates over je bestelling.
Bezorgen
Bij Stadsbrouwerij Rhenen bieden wij twee bezorgopties aan, afhankelijk van je locatie:
1. Bezorging in Rhenen en/of Achterberg: Laat je bestelling in Rhenen en/of Achterberg bezorgen? Dan bezorgen wij die zelf gratis en persoonlijk. Je kunt hiervoor de code "RHENEN" gebruiken en/of voor 'ophalen' kiezen. Wij bezorgen op maandag, woensdag en vrijdag tussen 17:00 en 20:00 uur. Mocht je niet aanwezig zijn op het bezorgmoment, laat het ons dan weten voor het maken van een passende afspraak.
2. Bezorging buiten Rhenen en/of Achterberg: Voor klanten buiten Rhenen en/of Achterberg bieden wij bezorging aan via PostNL en/of DHL. Hier wordt €7,50 voor gevraagd, maar bestellingen boven de €50,- worden gratis bezorgd. Bestellingen geplaatst vóór 15:00 uur worden nog dezelfde dag verstuurd. Zodra je bestelling gereed is, ontvang je een berichtje en vervolgens een verzendbevestiging met track & trace code van de bezorgdienst.
Ophalen
Bij Stadsbrouwerij Rhenen begrijpen we dat sommige klanten ervoor kiezen om hun bestelling persoonlijk op te halen. Hoewel we dit waarderen, willen we benadrukken dat ophalen alleen mogelijk is op afspraak. We vragen vriendelijk om vooraf contact met ons op te nemen om een geschikt tijdstip af te spreken voor ophalen. We stellen het niet op prijs wanneer er onverwachts bezoek komt, en houd er rekening mee dat we sowieso geen bezoek ontvangen op zon- en feestdagen.
Retourneren
Wil je een product retourneren? Geen probleem! Binnen twee weken na ontvangst van je product kun je dit retourneren door een e-mail te sturen naar info@stadsbrouwerij-rhenen.nl. Vervolgens heb je nog eens twee weken de tijd om het daadwerkelijk terug te sturen. Zorg ervoor dat de verpakking nog verzegeld is en het product ongebruikt en onbeschadigd is.
Zodra we je retour hebben ontvangen, zullen we ervoor zorgen dat je aankoopprijs zo snel mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen, wordt terugbetaald op dezelfde manier als je oorspronkelijke betaling. Als het product toch beschadigd is, kunnen we een deel van de waarde aftrekken. We zullen je hierover tijdig informeren.
Geen zorgen over de kosten voor het retourneren, die nemen wij voor onze rekening. Let op: we accepteren geen rembourszendingen.
Heb je vragen over bestellingen, bezorgen, ophalen en/of retourneren van je bestelling of wil je een afspraak maken?
Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!